L’organització de Brickània, el festival de construccions de Lego de Montblanc, recomana la compra anticipada d’entrades i tallers
29/05/2023
La sisena edició de Brickània, el Festival de construccions de Lego de Montblanc, se celebrarà el cap de setmana del 10 i 11 de juny, després de tres anys.
Fa diverses setmanes es va presentar el programa del festival i es van posar a la venda les entrades anticipades així com els tallers de construcció i de robòtica.
Durant els dos dies del festival, l'empresa Dynamind coordinarà les activitats per descobrir les múltiples aplicacions lúdiques i pedagògiques de les peces de Lego. S'adrecen a un ampli ventall d'edats i tindran lloc a la sala de les Corts Catalanes. El ritme de venda s’ha intensificat els darrers dies i per aquest motiu l’organització recomana adquirir les entrades amb temps.
Enguany hi ha un ampli ventall de propostes al preu d’1€ i en exclusiva per a qui hagi adquirit l’entrada al festival.
• Lego per a docents
Taller pràctic adreçat específicament a docents per introduir la robòtica educativa. S’estrena en aquesta edició
• Lego Family (adults i infants de 6 a 12 anys)
Grans i petits han de construir un projecte conjunt amb Lego WeDo i executar la programació d'un robot. Aquesta activitat ja ha exhaurit l’aforament previst.
• Tangram (de 3 a 6 anys)
Activitat de construcció passant d'un pla de dues dimensions a tres.
• Learn to learn (de 6 a 9 anys)
En petits grups de treball els nens i nenes han de resoldre un problema a través d'una història.
• Lego Wedo (de 7 a 12 anys)
En grups reduïts, s'experimenta física i matemàtiques de manera amena i es practica mitjançant la construcció i la programació.
• Taller sensorial amb Lego (de 6 a 12 anys)
Construcció d’una figura guiant-se només amb el tacte.
A banda dels tallers, tindrà lloc el tradicional concurs de creativitat adreçat al públic infantil. Consisteix a fer una construcció amb bricks a partir de material de Lego Clàssic de 520 peces.Com és habitual, el preu d'inscripció és de 2,00€ i hi ha dues categories: Merlet, entre 7 i 9 anys, i Torre, entre 10 i 12 anys. Durant els dos dies del festival es sortejaran productes de Lego entre tots els visitants que hagin adquirit l’entrada de forma anticipada.Es farà un quart d'hora abans del tancament.Les entrades anticipades es poden adquirir a www.brickania.cat i tenen els següents preus: a partir de 14 anys, 5€; entre 7 i 13 anys, 2,50€ i fins a 6 anys, gratuït.