L’Oficina de Turisme anima a relacionar música i racons del municipi

A través de la campanya #MontblancEmSona s’elaboraran llistes de cançons a Spotify

30/03/2020

El confinament està fent que les oficines de turisme de Catalunya hagin canviat la manera de comunicar a través de les xarxes socials. En un moment en el que cal dir que ningú surti de casa, a la vegada, s’estan veient iniciatives en la línia de reforçar els lligams de les comunitats virtuals.

L’Oficina de Turisme de Montblanc va engegar fa dues setmanes la campanya #MontblancDesDeCasa amb l’objectiu de fidelitzar els seguidors i implicar la ciutadania local a través d’Instagram, Facebook i Twitter.

La setmana passada es va iniciar una altra campanya en paral·lel i, a més d’aquestes xarxes, incorpora l’ús d’Spotify i d’aquesta manera afegeix la música a la relació entre la destinació turística i usuaris, tant la població local com els turistes.

La campanya #MontblancEmSona té l’objectiu d’associar música i racons del municipi. Pot prendre-hi part tothom qui vulgui i només cal suggerir cançons que evoquin imatges de Montblanc. Totes les propostes s’aniran incorporant a una llista d’Spotify inclosa en el compte @montblancmedieval

La primera llista s’ha dedicat a la muralla de Montblanc i cada dijous s’aniran proposant racons diferents.

Accions del document